-----m-----k-----love

if ( intCount==-1) strResult="آرشیو نظرات"; if ( intCount==0) strResult="نظر بدهید"; if ( intCount>0) strResult=intCount + " نظر" ; strUrl="http://LoxBlog.ir/commenting/?blogid=" +strBlogId + "&postid=" + lngPostid + "&timezone=" + intTimeZone ; strResult ="" + strResult + " " ; document.write ( strResult ) ; } function OpenLD() { window.open('LinkDump.php','blogfa_ld','status=yes,scrollbars=yes,toolbar=no,menubar=no,location=no ,width=500px,height=500px'); return true; }

-----m-----k-----love
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان -----m-----k-----love و آدرس kmlove.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





زیباترین لحظه ی زندگی من در کنار تو بودن  وبد ترین لحظه اینکه کنار هم باشیم ولی کنار هم بودن رو احساس  نکنیم

تقدیم به کسی که کنارش نیستم ولی همیشه  احساسش میکنم /م/



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت15:02---23 فروردين 1392
khilee bahale be man ham sar bezan

پویا
ساعت20:02---12 اسفند 1390


سلام دوست عزيز.



دوست عزيز براي تبادل لينک و تبادل بنر با شما اماده هستم.

من چند تا بنر دارم هر کدوم رو که دوست داشتي بردار و در ساتت قرار بده.

وقتي بنر من رو قرار دادي بهم خبر بده تا سريعا من هم بنر شما رو در بهترين مکان سايت قرار بدم.

اين بنر هاي من هر کدام خواستي بردار.

http://iran-music98.rozup.ir/Untitled_1.gif

و

http://iran-music98.rozup.ir/banr.gif

و

http://iran-music98.rozup.ir/baner.gif



دوست عزيز بنر اصلي من بنر دومي هست که اگه اون رو قرار بدي منم بنر شما رو در بالاترين و بهترين قسمت سايتم که قيمت آن قسمت بيش از 20000 هزار تومان هست رايگان قرار ميدم.



منتظر جوابت هستم.

با تشکر از شما مديريت سايت ايران موزيک 98.

توجه داشته باشيد که اين پيام فقط به 4 سايت فرستاده ميشود که خوشبختانه يکي از انها شما هستيد.
پاسخ:mic golam hatman khabaret mikonam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 27 اسفند 1391برچسب:, ] [ 16:52 ] [ کوثر ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

سلام به دوستای عاشق من ،من کوثر هستم امیدوارم از این وبلاگی که درست کردم خوشتون بیاد ممنون
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 62
بازدید کل : 15757
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1



  • تجسم عــشق
  • خونسرد
  • center>???